kep_1.jpg

Oldalainkat 39 vendég és 0 tag böngészi

BORMARKETING

Törzsszám [000110293]

Szirmai Péter S.
Kollektív kavarás : Bormarketing / Szirmai S. Péter == Figyelő, 54. évf. 2010. 8.sz. p. 54-55.

Borászat * Bormarketing * Közbeszerzési pályázat

Törzsszám [000109540]

Sztanev Bertalan
Olcsón jót : Szőllősi Mihály kapta az Év Pincészete-díjat / Sztanev Bertalan == Boss, 2009. 11.sz. p. 60-63.

Díj, Év Pincészete * Szőllősi Pincészet, Neszmélyi borvidék * Bor,fehér * Borász, Szöllősi Mihály * Siker * Minőség * Bormarketing * Pinceszövetkezet

Törzsszám [000109616]

Vajnai Tamás
Direkt termők : Vége a közös bormarketingnek? / Vajnai Tamás == HVG, 31. évf. 2009. 49.sz. p. 76.

Bormarketing, magyar * Kampány, közösségi * Borszerda * Fröccskultúra * Szlogen, Magyar bor mindenkor * Tanfolyam, borpiac, külföldi

Törzsszám [000023998] 658 G 10 CCGKK- POLC- 658 G 10

Gaál Béla
Bormarketing : A magyar borok marketingje / Gaál Béla, Párdányi Miklós. - Tatabánya : Alfadat-Press Kft. , 2006. - 262 p. : ill. ; 21 cm
ISBN 9638103604 fűzött : 1350,- Ft

Bortermelés * Borpiac * Borfogyasztás * Globalizáció * Szőlőtermelés, magyar * Bortermelés, magyar * Borfogyasztás, magyar * Borpiac, magyar * Borvidék, magyar * Borvidék, Európa * Szabályozás, borpiac, EU * Bormarketing * Környezetelemzés * Borkultúra * Borturizmus * Borfogyasztási szokás, Európa


Törzsszám [000109188]

Papp János
A magyar - és azon belül a tokaji - borok piacszegmentációjával kapcsolatos kérdések / Papp János, Konkoly Mihály == Marketing and menedzsment, 43. évf. 2009. 3.sz. p. 24-37.

Magatartás, borfogyasztói, magyar * Borászat * Bor * Cluster analízis * Márka * Piacszegmentáció * Védjegy * Marketingfeladat * Borpiac, tokaji

 

Törzsszám [000106097]

Jókuti András
Az ösztönös sztárborász / Jókuti András == Figyelő, 52. évf. 2008. 42.sz. p. 64-65.

Gere Attila, portré * Villányi pincészet * Bortermelés, Villány * Életút * Kannás bor, házalás * Első palackozás, 1987 * Bor, Kopár, marketing * Együttműködés, osztrák borász * Fejlesztés, borászat

 

Törzsszám [000063685]

Domán Szilvia
Jobban ízlik-e a drágább bor? : A bor minősége és ára összefüggéseinek vizsgálata vaktesztek segítségével / Domán Szilvia == Marketing and menedzsment, 41. évf. 2007. 4-5.sz. p. 64-67.

Fogyasztói magatartás * Borértékelés, Chardonnay * Borértékelés, kékfrankos

 

Törzsszám [000100309]

Vida László
Ki issza a levét? : Borháború az Unióban / Vida László == HVG, 28. évf. 2006. 26.sz. p. 29-31.

Európai Bizottság * Versenyképesség * Szőlőtermelés * Bortermelés * Borrendtartás, reform * Szerkezetátalakítás * Szubvenció * Bortermelők, EU * Piacvesztés * Fogyasztás * Túlkínálat * Borfogyasztási szokás * Bormarketing * Vidékfejlesztés

Törzsszám [000097821]

Fórián Zoltán
Fenn a labda! : Döntésekre vár a borpiac / Fórián Zoltán == Mai Piac, 12. évf. 2005. 10. sz. p. 28-29.

Borászat, magyar * Borpiac, magyar * Borfogyasztás, magyar * Bormarketing, kampány * Borstratégia, magyar

 

Törzsszám [000024987] VI/670 CCGKG- KGY- VI/670

Horváth Ferenc
Különc borvidék : Sopron, a kékfrankos fővárosa / Horváth Ferenc ; fotó Filep István ; [...fotózta Bényei Ferenc, Lőrincz András]. - Sopron : Bormarketing Műhely , 2005. - 117 p. : ill., színes ; 29 cm
ISBN 9632195272 kötött : 4410,- Ft

Bor, magyar * Borászat, soproni borvidék * Szőlőtermesztés, Sopron * Borvidék, soproni * Borkereskedelem, Sopron * Borpince, Sopron * Borturizmus * Soproni kékfrankos * Eredetvédelem, kékfrankos * Bruckner Frigyes, családi krónika

Joomla templates by a4joomla